03 Augusti 2009 - ?

Asså seriöst... måste man skriva saker som är dåligt för att man ska få blogg kommentarer xD herregud^^ Nej skojja bara men det ser lite kul ut att läsa kommentarerna xD<3

Aja nu är kl snart 2 :P ska nog försöka sova lite... Vet inte vad jag ska göra imon... Är upptagen tisdag och onsdag men alla andra dagar är jag ledig... så messa mej om någon vill hitta på något :D<3

Kom D kom R kom A 
Kom K kom Y kom S och S  
Kom D kom R kom A 
Kom dra med mig in i ett hörn, 
kyss mig och ljug och gör det så bra att jag verkligen tror dig

Kommentarer
Postat av: <3

DU vet att jag älskar Dig så jävla mycket jerry andersson. Du är det vackraste som finns. du är liksom min värld. Sluta säg att du är värdelös för det är du inte! Jag vill vara med dig. du får mig att känna mig vacker som fan. fast bara när du är med mig! jag hoppas verkligen att du kommer förstå en dag att vi hör ihop. tsm, för alltid! mitt hjärta gråter varje dag utan dig. ingenting är rätt utan dig. innse det! varje sekund utan dig gör ont. min kärlek till dig, kommer alltid finnas här. Jag gråter ofta, för att minnena med dig var så underbara..dont forgett me baby! i never forgett you!

2009-08-03 @ 02:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0