05 Augusti 2009 - Yes :D

Yes ni vet det nu har hört det:D JAg har inte rökt på en månad idag :D Stålt :D!!!

Hej... Ja fårlöt för att det inte kom något inlägg igår men det kommer detta idag ist :P 
Ja som jag nämde tidigare i veckan så ska jag till Trosa idag, och ja kommer ta typ 1000000 kort :O Har redan tagit 200 som jag sparat... säkert 300 med dom jag tagit bort... aja som sagt jag ska springa runt i trosa och kolla på den stan :O

Och jag jag har köpt krameran nu som ni kanske fattade när ni läste xD

Inte långt kvar nu till typ en festival ju :D Måste bara se lasse lindh! han är så jävla bra :D<3

Nej nu ska jag springa och skölja egenom håret så att det går att fixa till:D

Ha det bra älskade läsare<3





Kommentarer
Postat av: Elin

JAG <3 FESTIVALER

2009-09-08 @ 11:56:45
Postat av: Serena

Ska man va rakad lr inte ... jerry vad tycker du ja sa ha när ja ska sovA hos dej....<3

2009-09-08 @ 11:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0