1 augusti 2009 - Nu är snart hösten här!

Hej och förlåt för att jag inte skrivit något förens nu. Men har haft fullt upp idag...

Här kommer det svar på några kommentarer jag fått på förra inlägget:



Hej anonym :D Nej jag har inte sagt at jag mår bättre av att göra mej illa, jag skrev att jag mådde bättre av att prata med mina päron... Jag vill gärna veta vem du är så att vi kan prata så att jag kan få dej att förstå att jag inte gör mej illa för att det är kul... Och jag skrev klart och tydligt att jag inte ville ha såna här kommentarer... Aja men tack för på hoppet :D 
Anonym: Du typ 18 för fan ge dig, du borde veta bättre än en 14 åring. Larv är vad det är, du kan INTE säga att du mår bättre av att skada dig själv, det är bara en lögn du inbillat dig. Sluta å skärp till dig.



Tack Kristin<3 vi får ta och träffas någon dag, sorry för förra gången... Men som sagt måde inte så spec bra då... Tack för att du finns<3
 Kristin: Bra att allt håller på och läsa sig min vän <3

Nej nu ska ja ta och sova ska upp om två timmar och ska iväg på loppis :P ska kränga lite gammalt skit ^^ hörs kanske senare idag... God natt och fortsätt sova gött :D<3

Kommentarer
Postat av: Kristin

Nemo som skrev den första kommentaren, det var jag som skrev ''Bra att allt håller på att lösa sig min vän''



Det blir att vi skriver från samma IP när vi skriver från samma datorn då allt sparas <3

2009-08-01 @ 08:51:13
URL: http://smalldetails.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hallå det var jag som skrev det juh D: // Nemo

2009-08-02 @ 13:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0