12 Augusti 2009 - Inte nu igen :O

Hej, och jag inte nu igen... jag har kommit ifrån bloggandet :'( men det ska det bli ändring på :D

Jag fick pengar igår:D Skatteåterbäringen :D åå härliga 2218 kr :D rakt ner i fickan! så jävla härligt :D

Nej jag spelar fortfarande...

Igår kom jag hem från ida, sov däe från måndag till tisdag^^ så en dag asså... Vi hade sjukt kul och tiden gick för fort... Helt plötsligt hade ett dygn gått :O Vi kollade på tv oxh spelade kort typ hela tiden, och ida fick stor stryck :D Och vi bakade kladdkaka :D gött! Och vi åt massa chips och drack massa cola ju xD gött gött gött :D

Nej nu ska jag ta och spela lite till, kanske kommer ett inlägg lite sernare, och då kanske det kommer upp lite random bilder som jag har tagit oxå :D<3

Puss puss på er:D<3

Kommentarer
Postat av: David

Sv: Nej jag går kvar ;)

2009-08-13 @ 11:41:05
URL: http://smygfotografen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0