24 - 26 Juli 2009 - Maria var här

Nu kommer det ett bild inlägg ^^ visst lite fel i tiden men iaf^^




...
Sociala Maria klubben ligger vid datorn xD och hon har snott min kudde :O


...
...
Jag fattar inte vf hon har så svårt att titta in i kameran... Men aja :P

...
Jag fick iaf en bild en ena hennes öga iaf... (Sudig men bättre än inget^^)

...
Här försöker maria göma sej för kameran men det ser mer ut som om hon vinkar^^

Ja jag måste bara vissa ett av bitmärkena jag fick :O
...
Aj och ja det gör fortfarnade ont... men nu är det ett blåmärake ist:P


Ja detta var våran helg i bilder^^ men det hände mer, eller nej typ inte... vi låg vid datorn om med vi menar jag maria ^^ och så drack vi lite och kollade på film... Det var våran helg det^^ och det måste göras om... Men bittmärket klarar jag mej utan, jag lovar^^ 

Tack för en underbar helg :D Måste göras om!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0