29 Juli 2009 - Sova eller inte sova?

Ja som ni ser så sover jag inte ännu och jag funderar på att hålla mej vaken, för jag somande kl 10 i morse och gick upp kl 18 så jag borde hålla mej vaken och vända tillax dygnet... Ska ut och jobba imon, fick reda på att jag kommer få 1000 kr för att jag klyver och staplar veden, så jag ska inte klaga på det^^ då kommer  jag absolut ha råd med kameran :D 

Pappa ska hämta mitt bromshantag till moppen imon så att snart kan jag ut och åka :D längtar:D

Som sagt sova eller inte sova... Om någon är vaken som jag känner och som har mitt nummer så kan ni ju messa med mej så att jag håller mej vaken :D... Kom igen :P

Ja jag måt bättre nu, skickade lite sms med kompisar så nu mår ja bättre... Men kärleks bekymmret är kvar... Vet inte hur ja ska göra... Vill ju inte förstöra våran vänskap... Och det vill inte hon häller... Men det känns i hjärat, känns helt rätt... För mej iaf... Jag älskar henne så som jag aldrig älskat någon förut... På ett helt nytt underbart sätt, så jag hoppas hon vill bli min för jag vill bli hennes för alltid<3

Ha det super bra mina älskade läsare<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0