31 Juli 2009 - Mår bra!

Ja nu hörde rätt... jag mår bra, inte super men inte skit häller... För jag fick världens gråtattack och gjorde mej illa... Jag grät så högt så pappa kom upp och knackade på och fråga var det var ovh jag bara skällde ut honom och bad honom sticka här ifrån... Efter ett tag så gick jag ner för att drika vatten och sen gick ja ut för att få frisk lust och då kom pappa efter och så började vi prata och vi pratade nästan i en timme och en kvart... det var skönt, så nu vet dom hur skit jag mår osv så nu kan dom hjälpa mej... Så jag ska snart söka hjälp hos en psykolog! Ja ni hörde rätt, och jag är stolt över det!<3 Älskar och hatar mej själv nu men att gråta var skönt så älska känslan tar över :D 

Och nu vill jag skriva lite om min älskade kompis bebbe! Hon finns där i alla lägen... Jag messade henne innana jag pratade med pappa... Hon är på närcon men ändå sliter hon sej från allt det roliga och pratar med mej... Du är min bästa vän, du och robin<3 du är min yngsta men ändå älsta vän... Jag älskar dej!<3

Ja nu har ni fått höra om min helvetes kväll och snälla ni, om ni tycker jag är en fjant och ett jävla emo... Snälla håll det för er själva... Jag skriver för det får mej att må bättre, och ni har valt att läsa... Så lite intresserade månste ni vara:P

God natt mina vänner, ni är få men äkta! Älskar er!<3

Kommentarer
Postat av: Kristin

Bra att allt håller på och läsa sig min vän <3

2009-07-31 @ 06:43:19
URL: http://smalldetails.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du typ 18 för fan ge dig, du borde veta bättre än en 14 åring.



Larv är vad det är, du kan INTE säga att du mår bättre av att skada dig själv, det är bara en lögn du inbillat dig. Sluta å skärp till dig.

2009-07-31 @ 21:41:22
Postat av: Anonym

Tur att du mår bättre nu.. <3

2009-08-01 @ 22:03:17
URL: http://fannyohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0